02:40

Review Gay Parada 2010

Vineri toti cei 8 "delegati" ai Brasovului pentru parada gay de anul acesta, s-au pus in miscare catre Bucuresti. O parte au plecat cu masina, o parte cu trenul.
Am plecat in jurul lui 7 jumatate din Brasov. Drum cu mici intarzieri, dar ok. Cei care au mers cu trenul cred ca au avut intarziere de vreo 2 ore.

Ajungem prima jumatate in Bucuresti la apartamentul in care am fost cazati si incepem sa ne facem putin comozi. Eu si prietenul meu am fugit imediat, noi fiind cazati in alta parte. Prima seara a fost neinteresanta- oboseala si-a spus cuvantul.

A doua zi ne-am trezit cu o priveliste "minunata" de ploaie. Va dati seama ca eram toti alertati, nu stiam cum vom mai merge la parada, avand in vedere ca unii din noi erau si machiati. Se vede treaba ca Cel de Sus ne-a oferit o vreme foarte frumoasa, spre deosebire de cei de la Marsul Normalitatii.

Pregatirile acasa au fost, evident, pline de veselie. Pentru unii mai putin. Enygma(Personajul nostru verde) avea foarte mari emotii, Esme a avut o mica problema de acomodare cu al ei corset. In fine. Ne imbarcam intr-un final, destul de tarziu ce-i drept. Primul pas in afara taxiului a fost insotit de zecile de camere video si foto. Ne-am obisnuit destul de repede.

Marsul a inceput in jurul orei 17:30. A decurs totul normal, publicul fiind privat de ce se intampla in interior. O parte din spectatori au reusit sa ne vada de la o distanta considerabila in parcul Izvor. Trebuie sa multumim fortelor de ordine care ne-au asigurat paza cu aproximativ 400 de jandarmi si politisti.

Din pacate, la parada au fost prezenti doar 200 de membrii ai comunitatii, dar este totusi un pas. La anul vom fi mai multi!
In fata Palatului Parlamentului am facut o mica oprire pentru mici discursuri tinute de: Florin Buhuceanu -presedintele Asociatiei ACCEPT, Tudor Kovacs -PSI Romania, Diane Fisher -pastor Metropolitan Community Churc din Canada de Este si Nord-estul SUA, Robin Barnett -ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti impreuna cu alti membrii ai ambasadei si nu in ultimul rand Michael Cashma. Toti cei de mai sus au trimis mesaje de solidarietate fata de comunitatea LGBT din Romania.

Traseul paradei a fost animat de Dj Pagal, de steagurile "Rainbow" si "Eu sunt! Tu?", baloane, fluiere, masti colorate, de barbati travestiti in costume de epoca si de Super Eroii din KronVille.

La finalul traseului am fost asteptati de un numar suficient de taxiuri, cei la Accept asigurandu-ne ca fiecare din noi vom primi transport sigur catre casa, cum s-a si intamplat de altfel.

Dupa pararea mea, a fost una din cele mai bine organizate parade de pana acum.

Eroii din KronVille evident ca au fost si ei in centrul atentiei. Potrivit Mediafax: " Au fluturat steguleţele curcubeu şi un grup în costume colorate de lycra care îi făceau să pară fără sexualitate, cu un mare semn de întrebare lipit pe piept."
Ziarul Libertatea spunea ieri: Membrii comunităţii gay au tras pe ei costume din latex, s-au machiat strident şi, ca de fiecare dată, au militat pentru legalizarea căsătoriilor între homosexuali şi pentru egalitatea de şanse.

Atasez mai jos si Stirile televizate:

Realitate.net





ProTV



Antena 3



Observator




TVR 1



Din fericire nu au fost incidente, desi conform unor stiri ar fi fost un numar mic de persoane care au fost duse la sectie pentru ca vroiau sa intre abuziv in mars fara sa se legitimeze.
Eu consider ca a fost un succes prada chiar daca nu am fost atat de multi precum mi-as fi dorit.

Dupa parada am fost in Cub Soho unde petrecerea era foarte incinsa, dat fiind ca numarul petrecaretilor era mult peste capacitatea locatiei. Echipa din Bucuresti prin proiectul lor ne-a transmis un mesaj simplu si clar "Hiv nu se vede desi este pretutindeni".Ne-au stampilat fara sa stim cu stamplie invizibile. In jurul orei 1:30 s-au aprins neoane flourescente pentru a se putea vedea acele stampile cu mesaj. Beach Party a fost decorat cu ratuste din cauciuc, ochelari de inot si baieti in slipi facand deliciul publicului. Din pacate noi a trebuit sa parasim petrecerea devreme din cauza caldurii si a inghesuielii, dar am continuat petrecerea la apartamentul nostru pana spre dimineata.

S-a incheiat, asadar si doua iesire cu echipa din Brasov. Urmeaza inca multe altele pe viitor.

2 comentarii:

King_of_spades spunea...

Oamenii normali sunt homosexuali.

kingofpsades spunea...

Oamenii normali sunt homosexuali.