07:00

"Fii ce vrei, fii cine vrei!" este proiectul realizat de NOI (Echipa celor din Brasov) sub tutela P.S.I. Romania. Proiectul are ca obiect combaterea discriminarii fata de persoanele LGBT.
In primul rand: Eu sunt Adi, coodornator Accept si P.S.I. pentru zona Brasov. In Februrie mi-am primit functia. Evident, habar nu avem ce inseamna (putin teoretic), dar incet, incet am reusit sa prind fraiele si sa imi intru bine in rol. Mi s-a oferit un proiect (Proiectul celor 15 ne place noua sa ii spunem). El deja incpuse sa fie coordonat de cel care ocupa functia inaintea mea. Buuun, am pus mana pe telefoane, mess, socialnetwork-uri si am reusit sa formez o preaminunata echipa.
Acum suntem in jur de 13 omuleti. Impreuna am reusit sa dam viata unor personaje Epice -6 Super eroi). Si povestea este in felul urmator:




















0 comentarii: