07:13

Mesaj pentru voi

Am avut mai devreme o conversatie foarte interesanta pe mess cu un prieten de-al meu foarte bun. Numele lui este Gelu, e din Constanta si este gay.
Din conversatia noastra am facut un text care reprezinta mesajul lui pentru voi, dar si cateva cuvinte legate de PSI si de semnificatiile culorilor de pe drapelul gay.

Noi suntem niste ingeri care venim sa oferim foarte multa iubire, iar "EU SUNT" face lagatura directa cu sinele superior.
Aura omului este formata din 7 straturi fiecare strat reprezinta cate o nuanta din curcubeu.
Incepe cu rosu, care este cel mai apropiat de corp si reprezinta viata materiala, si se termina cu violet care reprezinta conexiune cu Divinul, cu Iubirea absoluta, cu Dumnezeu.
De asta spun, noi gay-ii suntem niste ingeri neintelesi de societate, noi oferim foarte multa iubire, noi suntem ascultati intodeauna de catre Divin.
Din aceasta cauza au loc si foarte multe sinucideri in lumea gay. Pentru ca individul ajuns aici pe Pamant incepe sa se simta debusolat, pierde legatura cu Divinul din cauza ca se rataceste cautand sa ofere iubire.
Salut aceasta organizatie - PSI si acest slogan - "Eu sunt, tu?" si imi doresc din suflet ca cei ce vor sustine aceasta organizatie sa realizeze ca "Eu Sunt parte din Divin, Eu Sunt parte din Iubire".
Astfel multi vor capata forta pe care au pierdut-o, printr-o simpla campanie care, din puctul meu de vedere, restabileste legatura cu Sinele Superior.
Asta este realitatea. Stiu ca nimeni nu are dreptul sa eticheteze pe nimeni, iar cei care au luat parte la acel mars al normalitatii s-au temut de gay-ul din ei. Nu poti fi contra la ceva ce un om isi doreste. Atata vreme cat el poate iubi in acest fel, nu ai motive sa te impotrivesti.
Daca te deranjeaza acest fel de iubire, inseamna ca te deranjeaza ceva ce detii in interiorul tau, dar il refuzi. Atunci, normal ca Dumnezeu tine cu noi, pentru ca ne acceptam situatia si incercam, pe cat ni se poate permite in aceasta societate, sa ducem o viata normala, bazata pe principii morale.
Singura diferenta extraordinar de mare dintre noi si cei ce se considera "normali" este ca noi iubim si ne dedicam.
Numai Dumnezeu ne poate cataloga. Numai El stie daca suntem s-au nu normali
Treziti-va la realitate! Pentru ca noi, persoanele gay, suntem ingeri.


Astept pareri si comentarii.

4 comentarii:

Anonim spunea...

see a terapist!!!

Anonim spunea...

hmm foarte interesant dc sa mint eu una va accept asa cum sunteti!!!

Fii Ce vrei! Fii Cine Vrei! spunea...

Mesajul este unul mai profund. Omul a vrut sa isi exprime intr-un mod spiritual ideea despre conceptul "Eu sunt, tu?"

V. spunea...

Sustin primu anonim ...see a therapist ... ii transmit lui Gelu sa-si dea 2 palme si sa-si revina la realitate ... aura omului , divinitate , curcubeul , gay ... oricat de profund sau nu ar fi ... a dat in absurd :)